Els comerciants associats a Sant Cugat Comerç (StC) fan autocrítica i es mostren favorables a oferir ‘més i millors serveis’ als clients. A més, des de l’entitat es confeccionarà un formulari per als grups polítics que es presentin a les eleccions municipals per saber el posicionament respecte el comerç i l’associació. Són algunes de les conclusions que l’entitat extreu de la reunió de treball feta aquest dimarts amb una cinquantena dels comerços associats.
En concret, els comerciants reactivaran serveis com els tiquets d’aparcament per als clients, la possibilitat d’unificar els horaris comercials i ‘reforçar’ i ‘potenciar’ la marca de Sant Cugat Comerç com a ‘centre comercial obert’. El gerent de l’entitat, Jesús Carballo, fa un balanç ‘positiu’ de la reunió, en què també s’ha acordat estudiar la implementació d’un ‘servei mancomunat de repartiment’ i la creació d’una plataforma de compra en línia. A més, des de l’entitat consideren ‘imprescindible’ que l’administració pública confeccioni un pla estratègic del comerç de Sant Cugat i, en aquest sentit, faran un formulari per als partits polítics que es presentin als comicis municipals de maig. Algunes de les preguntes d’aquest qüestionari, que calculen que n’inclourà una vintena, seran sobre el manteniment de la regidoria de Comerç i les maneres de potenciar el sector, així com temes amb els quals l’entitat ha estat molt crítica
com la implantació de l’àrea verda i el funcionament de les llançadores. Per exemple, l’associació aposta per un ‘trenet’ que serveixi com a llançadora cap a l’eix comercial durant tot l’any. L’associació no ha calendaritzat encara els serveis que ha acordat oferir ni la propera reunió, tot i que anuncia que serà ‘properament’.

