Ajudar el comerç local és l’objectiu de Sant Cugat Online, un projecte que neix d’un grup d’emprenedors santcugatencs que vol impulsar el comerç de la ciutat. La plataforma posa a disposició dels comerciants un aparador virtual i una botiga digital per donar a conèixer els seus productes i serveis. El projecte s’ha presentat aquest dissabte en el marc del Fora Estocs per refermar la seva aposta pel comerç de proximitat.
‘Contra la crisi, imaginació!’, aquesta és la màxima que han seguit els creadors de Sant Cugat Online. Es tracta d’una plataforma que intenta impulsar el comerç local a través de les xarxes socials, la connexió a mòbils intel·ligents, les tauletes tàctils i totes les possibilitats que ofereix el 2.0. El codirector de Sant Cugat Online Antoni Rabascall ha explicat que el projecte va néixer amb la vocació d’ajudar els comerciants en temps de crisi.
Antoni Rabascall
La iniciativa posa a disposició dels comerciants serveis de publicitat, un aparador virtual i una botiga en línia per desenvolupar a Internet els seus comerços físics, publicar ofertes o ampliar els seus negocis. Ofereix diferents formes de pagament com la transferència, el Pay Pal o el pagament a botiga. La plataforma s’ha presentat en el Fora Estocs a la plaça dels Quatre Cantons.

