S’engega una campanya per promoure les compres nadalenques al comerç local

campanya-comers-local.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/12/03 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Es posa en marxa a Sant Cugat, un any més, la ‘Campanya de Promoció del Comerç Nadal 2003′ que organitza la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa. Sota els lemes “Vols ser únic, compra diferent’ i ‘Comerç urbà la millor opció’, la iniciativa pretén potenciar l’activitat comercial de les botigues locals. Per atraure els consumidors als establiments comercials es sortejaran 30 viatges a Lanzarote.

La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa engega aquesta campanya a totes les poblacions que formen part de la seva demarcació per motivar tots els ciutadans a realitzar les seves compres nadalenques a les botigues locals. Tot i que a Sant Cugat, segons el regidor de Comerç , Josep Romero, la majoria dels ciutadans compren als comerços locals aquesta iniciativa servirà per potenciar més l’activitat comercial.

Aquesta mateixa idea, l’ha reiterat el vicepresident primer de la Cambra, Marià Galí, que ha afegit que els botiguers haurien d’adoptar una mentalitat més empresarial per acabar de professionalitzar-se.

La campanya consisteix en el sorteig de 30 viatges a Lanzarote entre els consumidors de totes les poblacions de la demarcació de la Cambra. Els botiguers seran els que repartiran entre els seus clients les butlletes per participar en el concurs. D’aquesta manera, els comerciants aconsegueixen motivar al comprador a visitar l’establiment comercial. Els lemes de la campanya”Vols ser únic, compra diferent” i “Comerç urbà, la millor opció” pretenen destacar sobretot el valor de “diferenciació”, entès com exclusivitat, que té el comerç local. Justament, la imatge del cartell, que mostra una corbata en forma de peix, vol transmetre aquest missatge: que els ciutadans poden trobar el que busquen a les botigues de la seva ciutat.