L'ADS reclama a Mútua Terrassa millores al sistema de reclamacions

Mostra d'un dels cartells informatius / Foto: ADS

Societat

Publicat el 21/gen/15 per Marc Sala

L'Assemblea de Drets Socials (ADS) reclama a Mútua Terrassa que compleixi el compromís de millorar els cartells informatius sobre la tramitació de reclamacions. El col·lectiu recorda que l'empresa gestora dels Centres d'Atenció Primària (CAP) de la ciutat ja va assegurar que ho faria al maig del 2013 i que la senyalització que ha instal·lat no ofereix tota la informació necessària perquè els usuaris valorin el servei.

El col·lectiu va donar a conèixer aquesta problemàtica a l'audiència pública de maig de l'any passat. En concret, la petició de l'ADS reclamava que en aquests cartells s'inclogués l'adreça del CatSalut i lamentava la dificultat que suposa accedir al formulari de reclamacions a través del web de Mútua Terrassa.