Una Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor visitarà Valldoreix per recollir consultes i reclamacions

Unitat mòbil de l'Oficina d'Informació al Consumidor / Foto: Diputació de Barcelona

Societat

Publicat el 2/abr/18 per Anna González

La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona s'instal·larà el 10 d'abril a Valldoreix per donar resposta a les consultes i reclamacions dels ciutadans. Es tracta d'un servei gratuït que l'ens supramunicipal estén pels territoris on no hi ha un servei municipal de consum. En el cas de Valldoreix la unitat estarà ubicada de dos quarts d'onze del matí a una del migdia.

Els tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona atenen presencialment els ciutadans i també les consultes que es trameten telemàticament a través de la Bústia del Consumidor, situada als ajuntaments adherits al servei.

L'objectiu és atendre les reclamacions i informar sobre els drets dels consumidors. El servei també facilita consells per estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb les telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.