Nova app per enviar incidències ciutadanes i accedir a ofertes de feina

També permet demanar cita a l'OAC i ofereix informació cultural de la ciutat i de mobilitat

Detall de l'aplicació / Foto: Ajuntament

Societat

Publicat el 6/feb/19 per Roger Cuartielles

Fer arribar incidències ciutadanes com un fanal que no funciona o problemes en el mobiliari urbà ja es pot fer des del mòbil. Concretament, amb SantCugat App. Una aplicació mòbil disponible des d'aquest dimecres tant per Android com per IOS que també permet consultar ofertes de feina, conèixer horaris de transport públic i descobrir els carrils bici. A més, possibilita demanar cita prèvia a les oficines municipals, accedir a la informació cultural i a tot tipus d'ofertes d'oci i de turisme.

L'aplicació ha estat dissenyada des de l'Ajuntament amb l'objectiu 'd'apropar la informació ciutadana i fer-la més accessible'. Així ho ha destacat l'alcaldessa, Carmela Fortuny, que aquest dimecres ha presentat l'aplicació. 'És una manera ràpida i fàcil', ha dit, i ha destacat que el nou dispositiu també tingui un apartat dedicat a la transparència municipal. 'Significa un pas més de la ciutat en l'àmbit de les 'Smart Cities'', ha exposat.

SantCugat App ja ha estat provada per alguns ciutadans i s'organitza en quatre grans apartats: 'Viure', 'Descobrir', 'Moure's' i 'Treballar'. A la secció de 'Viure' hi ha l'agenda de la ciutat i informació municipal, i a 'Descobrir' la informació turística i contingut cultural. L'apartat de 'Moure's' és el dedicat a la mobilitat i al transport públic, i el de 'Treballar' a les ofertes laborals, cursos de formació i recursos per a empresaris i emprenedors.


DECLARACIONS

Carmela Fortuny

Un porta obert 24 hores al dia, fàcil d'utilitzar i ràpid. Un pas més cap a aquesta innovació tecnològica que hem de seguir tirant endavant.

Your browser doesn’t support HTML5 audio