El Síndic de Greuges efectua 22 actuacions durant el primer mes de l'any

La gran majoria de queixes s'han tramitat de forma no presencial, per telèfon, per la web o per correu electrònic

El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio / Foto: Localpres - Jordi Garcia

Societat

Publicat el 7/feb/21 per Redacció

El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha realitzat 22 actuacions durant aquest mes de gener. D'aquestes, 15 han estat queixes i set, assessoraments. La majoria de consultes, a més a més, han estat tramitades de forma telemàtica, mitjançant el telèfon, el correu electrònic o la pàgina web.

En relació amb les queixes, cinc d'elles ja s'han començat a tramitar, vuit han estat desestimades, una s'ha traslladat al Síndic de Catalunya i una última s'ha presentat al Defensor del Pueblo. La temàtica de les queixes ha estat variada i ha tocat àmbits com la seguretat ciutadana, els impostos i taxes, les llicències particulars, la mobilitat, l'educació o el medi ambient, entre d'altres.

Pel que fa als set assessoraments, després d'estudiar-los en detall, han estat traslladats a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, als serveis socials de l'Ajuntament i a entitats externes a l'àmbit municipal.