L'alcalde rebutja els 'pegats' i reclama una solució definitiva al mal funcionament de Correus

Societat

Publicat el 12/set/06 per Oriol Torres

L'alcalde demana una 'solució definitiva' al mal funcionament del servei de Correus, més enllà de les mesures puntuals que s'han activat aquest estiu. Lluís Recoder exigeix que les cartes arribin sense retards i reclama al Ministeri de Foment que no es limiti a posar pegats al problema.

El caos que registrava el servei postal a Sant Cugat abans de l'estiu s'ha solucionat temporalment. Els 300.000 objectes que, segons el sindicat UGT, s'acumulaven a les oficines santcugatenques s'han pogut distribuir durant els mesos de juliol i agost gràcies a la contractació temporal de 23 treballadors i a les més de 300 hores extraordinàries que s'han fet.

Tot i així, l'alcalde, Lluís Recoder, desconfia de les solucions puntuals i reclama una vegada més que s'apliquin mesures definitives per resoldre un problema estructural.

Lluís Recoder

El Ministeri de Foment m'ha dit que miraran que no torni a passar, però estem amb el de sempre. Quan ens queixem, Correus reforça la plantilla temporalment i es treuen de sobre el que s'ha acumulat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



L'alcalde demana a Correus que compleixi el compromís de qualitat del seu servei. Això implica que les cartes amb origen i destinació a Sant Cugat triguin com a màxim un dia a arribar.

Lluís Recoder

Nosaltres volem que les cartes amb origen i destinació a Sant Cugat tardin 24 hores a arribar. I una carta de qualsevol punt de l'Estat, 48 hores. Això és el que reclamem.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



A més del retard en l'enviament de la correspondència, Correus de Sant Cugat ha tingut d'altres problemes com la ineficàcia del sistema de classificació de cartes i la manca d'assignació d'un carter en alguns barris de la ciutat.