UGT denuncia esperes de fins a tres quarts d'hora a l'oficina de Correus del centre

Societat

Publicat el 26/feb/08 per Nacho Vazquez / Mar Castro

UGT denuncia que el tancament de l'oficina de Correus de la Floresta ha provocat un augment del volum de treball a l'oficina de la rambla de Can Mora. Aquest augment està provocant que l'entrega de paquets estigui registrant esperes de fins a tres quarts d'hora als ciutadans que van a recollir un enviament. Des de l'ens postal neguen que això sigui així i asseguren que la feina que tenia aquesta oficina de la Floresta era mínima.

El sindicat també denuncia que Correus ha represaliat el treballador que s'encarregava de l'oficina de la Floresta, al qual no se li ha renovat el contracte, i reclama a la direcció de l'ens postal que el reincorpori a la plantilla amb caràcter immediat.

Segons el responsable de Correus a la UGT al Vallès Occidental, Antonio Jurado, la baixa d'aquest treballador provoca les esperes a l'oficina de la rambla de Can Mora. Escoltem Jurado en declaracions a Cugat.cat.

Antonio Jurado

La direcció de Correus a Catalunya ha pres les represàlies de no renovar el contracte del treballador de la Floresta fet que ha provocat que a l'oficina de Can Mora hi hagi més treball.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



De la seva banda, els responsables de Correus han explicat que un cop tancada l'oficina del districte no era necessari tenir contractat aquest treballador. El cap de comunicació de Correus a Catalunya, Vicenç Ibáñez, ha explicat que el 'baix volum de treball' de la Floresta no pot provocar cap sobrecàrrega a l'oficina de Can Mora.

Vicenç Ibáñez

La quantitat de feina que generava l'oficina de la Floresta era mínima.


Tant UGT com Correus han confirmat a Cugat.cat que ja s'ha obert l'oferta de concurs públic de compra per part de Correus d'un local de 75 metres quadrats a la Floresta on l'ens postal té pensat obrir la nova oficina del districte.