La nova imatge corporativa del Grup Mediterrània surt al carrer coincidint amb la Festa Major

Marta Canas i Xavier Grau amb els cartells de la nova imatge

Societat

Publicat el 17/jun/09 per Anna Bernadó

El Grup Mediterrània de la Unió Santcugatenca estrena imatge corporativa per Festa Major. El grup dansaire, que al setembre celebrarà el seu 15è aniversari, ha fet evolucionar el seu tradicional logotip en un redisseny de la marca que reflecteix la filosofia dels seus espectacles. El dissenyador gràfic santcugatenc Xavier Grau ha estat l'encarregat de posar sobre el paper el rentat de cara del grup que prioritza els colors i una tipologia arrodonida i senzilla.

La nova imatge corporativa del Grup Mediterrània té un color principal, el lila, però també treballa amb el blau, el verd i el groc. El redisseny compta amb unes textures inspirades en la vestimenta del grup dansaire i amb una tipologia geomètrica i simple. L'entitat disposa d'una plantilla de cartell amb tres models diferents per anunciar tots els espectacles de l'entitat i també s'ha editat un díptic on es pot veure la nova identitat de la marca, que s'ha presentat en societat aquest dimarts a l'espai Terra Dolça.

Escoltem la membre de la junta del Grup Mediterrània, Marta Canas.

Marta Canas

Volem una imatge que reflecteixi el que transmetem en els nostres espectacles.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El grup està treballant en el futur espai digital de l'entitat, el domini del qual serà Grupmediterrania.org.