Fárfara Experience connecta marca i consumidors a través d'experiències amb els productes
Imatge de la sala 'Crea'
SocietatPublicat el 9/mai/12 per Tamara Atienzar
Unir al consumidor amb les diferents marques mitjançant experiències que generin un vincle entre els dos és l'objectiu de Fárfara Experience. Es tracta d'un projecte innovador que busca crear el lloc de trobada ideal entre marca i consumidor. El local, dedicat al consumidor, ha obert les seves portes aquest dimecres al carrer d'Enric Granados.
La idea ha sortit de Fárfara Lab, una empresa especialitzada en l'assessorament d'empreses a l'àmbit de nutrició i salut dirigida per Sonia Aguilera, que ha estat la creadora del nou projecte. Fárfara Experience és un espai amb diferents sales que tenen noms com 'Siente', 'Sueña' o 'Crea', que conviden a viure una experiència amb el producte i a fer-ne noves propostes.
Fárfara Experience vol anar més enllà de la forma convencional que tenen els productes per fer-se publicitat, busca que el consumidor visqui una experiència directa amb el producte i fins i tot pugui proposar-ne millores. En aquest espai marca i consumidor s'uneixen a través de diferents experiències. Sonia Aguilera ha explicat a Cugat.cat com va sorgir la idea.
Sonia Aguilera
Fèiem experiències entre marca i consumidor. Creiem que és important crear un lloc de trobada entre els dos.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Sonia Aguilera també ha remarcat que el projecte és també de tota la ciutat i que els comerços poden participar-hi. La inauguració ha comptat amb la presència de l'alcaldessa, Mercè Conesa