Sorea ha acordat amb l’Ajuntament que contactarà amb tots els usuaris del servei que hagin rebut una factura del tercer trimestre amb un import superior al del mateix període de l’any passat. La companyia oferirà una revisió d’aquests rebuts, que en alguns casos poden haver estat superiors del que tocava arran d’un
Segons explica l’Ajuntament, Sorea ja “ha respost i atès de forma individualitzada cadascuna de les reclamacions” d’aquest període. A proposta del consistori, a més, la companyia ha revisat d’ofici les factures que podrien presentar irregularitats del segon trimestre. Sorea assegura que en la majoria de casos l’estimació sí que ha estat propera a la realitat. La impossibilitat durant l’estat d’alarma per accedir als comptadors va provocar que no es poguessin realitzar les lectures i, per tant, Sorea va optar per fer un càlcul estimat que tenia en compte el mateix període de 2019. La companyia ha reconegut que amb aquesta operació s’han produït casos on l’estimació ‘no s’ha ajustat’, tot i que subratlla que ‘la majoria’ sí que han estat properes a la realitat. Aquells usuaris que considerin que hi ha irregularitats en les factures poden sol·licitar una revisió per internet
o fent una trucada als telèfons de consulta i cita prèvia (93 495 35 40 o 900 405 070). Si es detecten errors, “s’ajustarà la facturació i es repartirà el consum real proporcionalment entre els períodes afectats”.

