Un jove Club Rugby Sant Cugat debuta aquest curs davant el RC L’Hospitalet

rugbi_crsc_rugby_sant_cugat_1617_font_cau_valencia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/09/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

El Club Rugby Sant Cugat s’estrena aquest dissabte a les sis de la tarda a la Guinardera davant el Rugby Club L’Hospitalet, un dels principals rivals la temporada passada en la lluita per la fase d’ascens. Els santcugatencs tornen a tenir un bloc format quasi bé de manera completa per jugadors del planter, una fórmula que ha fet que la plantilla sigui encara més jove. Serà el debut en partit al grup B de la Divisió d’Honor B de tècnic de l’equip, Luis Soares.

A finals del curs passat explicava Arturo Trenzano, tècnic la temporada 2016/17 del Rugby Sant Cugat, que el relleu que li feia Soares ja estava pactat. En aquest sentit, l’arribada del tècnic argentí al capdavant de la plantilla responia a un pla traçat en què també es pujava al primer equip un gruix de jugadors de l’exitós planter del Rugby Sant Cugat, que tants èxits ha assolit. Tot plegat per intentar de nou ser a una fase d’ascens a Divisió d’Honor que el curs passat se’ls va escapar. El primer pas és, precisament, davant l’equip que fa pocs mesos va ocupar el lloc al qual s’havia acostumat el conjunt santcugatenc: L’Hospitalet. Va ser a principis d’any quan els homes llavors entrenats per Trenzano van caure davant els hospitalencs

gràcies a la major efectivitat anotadora dels del Baix Llobregat, i aquests van accedir a un tercer lloc que ja no deixarien, obtenint el dret de classificar-se per a la fase d’ascens.