Una trentena d’incidències per la pluja a Sant Cugat

La tempesta ha afectat diferents instal·lacions esportives de la ciutat

191204-pluja-cotxe-a-cugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/12/19 a les 14:06h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

La intensa pluja caiguda a Sant Cugat durant aquest dimecres ha provocat diferents incidències, sobretot a instal·lacions esportives municipals. La forta tempesta ha inundat la pista del gimnàs de l’escola La Floresta i ha obligat a suspendre els entrenaments previstos per dimecres a la tarda. Als pav 1 i 2 de la ZEM de la Rambla del Celler han tornat les goteres, així com al pavelló de la Floresta, el de Valldoreix i als gimnasos de les escoles Joan Maragall i Collserola, segons ha informat el consistori. També s’han produït inundacions a la infermeria i al despatx de la Jaume Tubau i als vestidors del camp de futbol de Can Magí. Fins a una trentena d’incidències s’han registrat per acumulació d’aigua, arbres caiguts i afectacions en l’enllumenat, com un incendi en un quadre elèctric al carrer de Joan XXIII.

Quant a mobilitat, la pluja ha produït retencions a l’AP7 entre Santa Perpètua de Mogoda i Sant Cugat, en els dos sentits de la marxa.

Desplegament municipal

L’Ajuntament ha desplegat 10 equips específics per netejar 240 embornals i per resoldre incidències. En particular, els tècnics han identificat punts conflictius al centre, Mira-sol, Sol i Aire, les Planes i la Floresta. Les plaça del Doctor Galtés i de la Sembra i els carrers de Sant Juli i de Manel Farrés, entre d’altres, són punts on l’acumulació d’aigua ha requerit una actuació. Des del consistori, ja s’ha desactivat la situació d’alerta, davant la previsió de millora. Tot i les incidències, l’Ajuntament posa en valor la feina feta aquest dimecres al matí de manera preventiva, amb una recollida de 24 tones de fulles per evitar embussaments.