Valldoreix ha tancat aquest diumenge la seva Festa Major després de quatre dies amb moltes activitats. El balanç que en fa el president de l’EMD de Valldoreix, Josep Puig, és positiu, però també ha volgut destacar que una sèrie d’actes vandàlics els han fet acabar la festa amb mal regust de boca. Divendres a la nit hi va haver els primers, a Can Cadena i la plaça de l’Estació, on es va malmetre mobiliari urbà i senyals de trànsit. I la nit de dissabte s’han repetit, amb destrosses a la cabina de Can Cadena, més senyals de trànsit trencats i escampall d’ampolles trencades i brutícia abocada al carrer.
Pel que fa a les activitats, durant l’última jornada s’han repartit els premis del Concurs Solidari de Pintura Ràpida, amb una recaptació que es destinarà a la Fundació Catalana d’Esclerosi Lateral Amiotròfica Miquel Valls. En esports, s’ha disputat la tercera jornada del torneig de pàdel i tenis; i també hi ha hagut visites al castell de Canals i al Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya. La cloenda de la festa ha anat a càrrec de The Black Barbies. Amb tot plegat, l’EMD tanca la Festa Major amb goig, ja que la pluja els ha deixat fer gran part de les activitats que tenien previstes. Es va haver d’anul·lar, això sí, la Nit Jove programada per dissabte a la nit. Constava de l’espectacle ‘Il·lusionisme in your face’ amb el Mag Lynch i d’un concert amb CIAO Marina, però Puig ha anunciat que es faran un altre dia.
La cabina de Can Cadena destrossada, més senyals de trànsit trencades i un gran escampall d’ampolles trencades i brutícia abocada al carrer és el balanç negatiu de la 2a nit de vandalisme a #Valldoreix. Reclamem més presencia de Policia Local per aturar els incívics pic.twitter.com/4kz7rhpXsT
— EMD de Valldoreix (@EMDValldoreix) September 19, 2021

