Victòria còmode de la UESC davant el Guinardó

-->
Enllaç copiat al clipboard
30/04/06 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Bàsquet

La UESC guanya al Guinardó amb el còmode resultat de 88 a 76. Els barcelonins lluiten amb la mentalitat de guanyar per salvar la promoció. Els de David Lizano, però, els dificulten l’objectiu amb un intensiu nivell defensiu que els porta a la victòria. Tot i les lesions d’alguns dels jugadors santcugatencs, la UESC continua imparable i, amb aquest triomf, ja suma 9 en la segona volta a manca de dos partits per acabar la lliga.

Una victòria merescuda d’una UESC molt lluitadora i amb ganes de seguir evolucionant, tot i tenir assegurada la permanència a la Primera Catalana. El partit va estar dominat per la tensió, el nerviosisme i la lluita del Guinardó. Equip que es jugava la permanència a la categoria. Una lluita insuficient dels barcelonins davant una UESC molt motivada per seguir pujant en la classificació i demostrar la seva gran evolució des de la primera volta fins ara, a punt de finalitzar la lliga. El tècnic de l’equip santcugatenc, David Lizano, enfatitza l’important creixement de la UESC a nivell esportiu.

Importants mèrits dels vermell-i-negres, especialment en concepte defensiu, on la UESC és el segon millor equip de la categoria. Aquesta aptitud els ha permès guanyar 9 partits en la segona volta. Els vermell-i-negres van jugar amb gran qualitat, tot i no tenir opcions per pujar de categoria. L’entrenador del santcugatencs, David Lizano, comenta que ara és difícil mantenir la mentalitat i, sobretot, davant equips que s’ho juguen tot. Tot i així, la UESC continua a peu del canó. En el partit davant el Guinardó ho ha demostrat. Lizano comenta l’actitud de l’equip en aquest enfrontament.

El pròxim i penúltim compromís és davant el quart, el Santa Coloma, un rival molt complicat i amb moltes expectatives d’aconseguir el triomf i poder optar a les fases d’ascens. La UESC es planteja el partit com una prova per comprovar si són competitius davant els partits líders de la promoció. La UESC es desplaça a la pista del Santa Coloma el dissabte a les 19:45 de la tarda, amb la baixa d’un dels seus pívots centrals, el Jordi Claramonte.