Aquest dimecres la consellera lingüística del 'Sant Cugat a fons - Matins en Xarxa', la responsable del Servei Local de Català, Mar Oñate, ha explicat com des del CPNL s'ofereix el servei d'assessorament a les empreses i comerços per ajudar-los a millorar les seves comunicacions en català. Ho poden fer a través del web, utilitzant el 'Llengua test', una eina que mitjançant un formulari elabora un diagnòstic per ajudar-nos a millorar. A més aquesta setmana hem aclarit la diferència entre taquilla i armariet i hem recalcat que la paraula 'guixeta' no existeix en català, sinó que és una ultracorrecció que prové del francès.
ESCOLTA-HO
El Servei Local de Català forma part del Consorci per a la Normalització Lingüística. A la ciutat de Sant Cugat del Vallès es troba ubicat a la Casa de Cultura.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.