La TV on-line de Sant Cugat La ràdio de Sant Cugat Cugat.cat al teu mòbil Segueix-nos a Twitter Segeuix-nos a Facebook Segueix-nos a MySpace Cugat.cat Posta de Cugat.cat

Dijous
Agenda d'avui
17 de May
Inici arrow Actualitat arrow Notícies

L'associació ProBici, satisfeta pels nous carrils del centre però recorden que encara hi ha punts desconnectats

Societat

El nous carrils-bici del centre
El nous carrils-bici del centre

L'associació ProBici valora positivament la construcció del nou carril-bici que uneix l'avinguda Rius i Taulet, per una banda, amb l'avinguda de Can Gatxet i la del Carril per l'altra. L'entitat creu que s'ha fet un pas endavant molt important per promoure l'ús de la bicicleta entre els santcugatencs tancant la continuïtat de la xarxa però remarquen que encara hi ha barris de la ciutat on els carrils-bici són discontinus.

L'associació ProBici considera que aquests nous carrils són molt positius per a la ciutat perquè connecten el barri Centre-Estació i l'estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de Sant Cugat amb el barri d'El Colomer i el districte de Mira-sol. A més valoren positivament el carril bici que uneix, ara, aquesta zona del centre amb l'Escola d'Arquitectura.

Segons el portaveu de la delegació local de ProBici, Martí Rius, l'actuació 'dignifica' l'espai urbà que estava 'degradat'. Són declaracions a Cugat.cat.

Martí Rius

A Sant Cugat fins fa poc s'havien posat carrils-bici però no s'havien connectat correctament. Ara s'ha fet en aquest punt.
Escolta-ho 


Rius ha afegit que, tot i aquesta valoració positiva cap a l'Ajuntament, a Sant Cugat li queda molta feina per fer per fomentar entre els ciutadans l'ús d'un transport més sostenible.

Martí Rius

Encara hi ha altres punts de la ciutat, com Coll Favà, que estan desconnectats.
Escolta-ho 



La construcció d'aquests nous carrils bici s'ha finançat a través del Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL) i s'ha emmarcat en les obres del carrer Martorell i voltants.

mar castro
Noticia difosa el 13/nov/09

Utilitats

Print Imprimir | PDF Versió PDF | E-mail Enviar | Versió PDA | 1534 lectures


|
Puntua aquesta informació :

Documents relacionats
·Web de ProBici: http://probici-bacc.blogspot.com/

Dóna'ns la teva opinió!

Comentar aquesta notícia

Avís important
 
  • Cugat.cat recorda que tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no accepta ni àlies ni pseudònims
  • Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
  • No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
  • Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancelar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
  • · Us heu d'identificar, si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari.

    Usuari (adreça email):
    Password:

    · Registrar-se. Per opinar sobre aquesta notícia cal ser un usuari registrat.

    NOTA: Des del 8 d'abril de 2010, per poder publicar comentaris a Cugat.cat és obligatori ser un usuari identificat. Com a novetat ja no es farà servir els pseudònims, sinó que es publicaran els noms i cognoms del registre. Volem destacar que els comentaris antics es mantindran amb el format antic. Si tens problemes per accedir-hi envia un correu amb les teves dades a webmaster@cugat.cat.

    El Temps a Sant Cugat del Vallès

     
    Parlen les dones

    L'enquesta

    Tarifes variables al peatge de les Fonts
    Trobaries bé que s'implantés aquesta mesura?
     

    Xarxes socials

    Ple Municipal Consulta el ple ordinari del 16 d'abril del 2012
    Ordre del dia