La junta de veïns de Valldoreix demanarà a Sant Cugat participar en la recollida de residus

L'escola de Música torna a debat amb el PP i una moció per millorar les instal·lacions


  • Comparteix:

La recollida de residus a Valldoreix és competència de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament

La recollida de residus a Valldoreix és competència de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament

La junta de veïns de Valldoreix sol·licitarà a l'Ajuntament, que es qui té la competència, la participació de l'EMD en la gestió de la recollida de residus. Així, l'entitat municipal demanarà formar part de la mesa de contractació de la licitació de la nova concessió de recollida d'escombraries i participar en la definició de la pròxima taxa de residus. El capítol de mocions també inclou una del PP per aplicar millores a les instal·lacions de l'Escola de Música de Valldoreix i una moció de Vox que, com a Sant Cugat, vol minimitzar l'impacte en higiene de les caques d'animals de companyia al carrer. La sessió plenària d'aquest dijous començarà a les 18 h i es pot seguir en directe al canal de Youtube de l'EMD. Una hora abans tindrà lloc l'audiència pública.


ORDRE DEL DIA


1. Proposta d’aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta del ple ordinari del 21 de desembre de 2024.

2. Mocions i propostes presentades pels grups al Ple de la Junta de Veïns.
  • A. Moció del grup municipal del PP a l'EMD de Valldoreix per a la reparació i millora de les instal·lacions de l'Escola de Música

  • B. Moció de Vox per minimitzar l'impacte en higiene i salubritat de les excrecions dels animals de companyia a la via pública

  • C. Moció institucional per demanar a l'Ajuntament la participació de l'EMD de Valldoreix en la gestió del servei de recollida de residus a Valldoreix


  • 3. Proposta per a l'aprovació provisional de modificació de l'ordenança fiscal reguladora núm.11, reguladora del preu públic per a la prestació del servei del complex esportiu de
    Valldoreix.

    4. Restar assabentats dels Decrets de Presidència en compliment de l’article 42 del ROF, des del dia 1 de desembre de 2023 i número 2023-1011 fins al dia 12 de gener de 2024 i número 2024-0022.

    5. Restar assabentats dels Decrets de contractació, des del dia 1 de desembre de 2023 fins al dia 12 de gener de 2024.

    6- Acció de govern.

    7.- Precs i preguntes dels grups al ple.



    • Comparteix:

    OPINA

    Identifica't per comentar aquesta notícia.

    Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

    Avís important

    Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

    Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

    No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

    Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.