La tinenta d'alcalde de Mobilitat, Marta Subirà, assegura que és incompatible fomentar l'ús del transport públic amb la pujada de les tarifes per sobre de l'IPC aprovada recentment per l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM).
Marta Subirà
El que hauria de fer la Generalitat és revisar la política de preus del transport públic i incloure Sant Cugat a la zona 1 dels Ferrocarrils.
A part d'aquestes alternatives, Subirà creu que seria positiu establir bonificacions del peatge per als vehicles més ocupats i per als menys contaminants, unes mesures que s'estan debatent des de fa temps al consell d'administració de l'empresa concessionària de la C16, Tabasa, del qual l'Ajuntament forma part.
L'equip de govern de Sant Cugat no ha estat l'únic que s'ha mostrat contrari a la proposta, ja que tant l'equip de govern de l'Ajuntament de Terrassa com els grups de l'oposició de l'Ajuntament de Barcelona també la rebutgen. El govern de la Generalitat encara no s'ha pronunciat al respecte.
COMENTARIS
La proposta de la regidora democratacristiana és molt insolidaria. Em refereixo a incloure el municipi a la zona 1. Perquè separaria Rubí de Sant Cugat a 2 zones! i el que és pitjor, faria que per anar de Rubí a Cerdanyola per renfe o a Sabadell amb FGC els municipis estiguessin separats per 2 zones! Així o bé tota l'àrea metropolitana passa a ser zona 1 o bé propostes intermitges són perilloses.
Zímon. Enviat el 16/abr/09
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.