Joan Calderon
S'ha aconseguit que el túnel no sigui per circulació viària. És un avenç important i hem fet un exercici de responsabilitat política.
Tot i les reserves que han expressat en els últims anys sobre el projecte, al qual van presentar al·legacions, els ecosocialistes diuen ara que el túnel d'Horta ferroviari és la millor alternativa per connectar Barcelona amb el Vallès. A més, la secció local d'ICV s'oposa a l'alternativa per la qual aposta l'equip de govern local, que passa per la prolongació de la línia d'avinguda Tibidado dels Ferrocarrils i que no és prioritària al Pla Territorial Metropolità de Barcelona (PTMB).
Joan Calderon
L'allargament de l'avinguda Tibidabo és un projecte mastodòntic i poc viable tècnicament. Creiem que castigaria molt el territori.
La Generalitat licitarà aquest mes els estudis informatius per construir el túnel d'Horta ferroviari que unirà Barcelona i el Vallès a través d'un nou túnel a Collserola. El govern encara no ha decidit si l'entrada vallesana de la línia serà per Cerdanyola o per Sant Cugat, tot i que de moment es prioritza l'opció cerdanyolenca.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.