Durant la inauguració, Lluís Recoder, ha destacat la importància del ferrocarril en la història de la ciutat. Recoder també ha parlat de tres projectes de futur de Sant Cugat pel que fa a ferrocarrils: la integració a la mateixa zona tarifària de Barcelona, la construcció de l'estació de Vullpalleres i la prolongació de la línia del Tibidabo fins al Vallès.
Lluís Recoder
El Sant Cugat d'ara sense el ferrocarril no s'entendria. El que va passar el 1917 va ser tota una revolució que va transformar el petit poble que era llavors en la ciutat que és ara.
També el president de Ferrocarrils, Joan Torres, considera que Sant Cugat és un exemple clar de la relació entre el transport i el desenvolupament econòmic d'un territori:
Joan Torres
El cas de Sant Cugat és una mostra d'aquesta relació excel·lent entre tren i territori. En el futur, el desdoblament de la línia permetria garantir el servei cent anys més
Durant la inauguració, un dels trens de l'època han circulat per la línia, acompanyats per una banda musical de l'època. El més antic dels combois era un model anomenat UT18, que es va construir a San Francisco l'any 1916.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.