La nova comissaria de la Policia Local, ubicada a la plaça de la Vila, s’ha inaugurat aquest dissabte amb el repte d’oferir ‘millors serveis i una policia de proximitat’, tal com ha dit l’alcaldessa, Mercè Conesa. El conseller d’Interior, Ramon Espadaler, ha assistit a la inauguració i ha destacat la tendència a la baixa de les faltes i delictes a Sant Cugat, però ha subratllat que cal treballar perquè ‘la percepció de seguretat de la ciutadania sigui positiva’.
Després de 21 anys ubicada a la Casa Jaumandreu, la Policia Local s’ha traslladat a una nova seu que ofereix més centralitat i modernitat al cos. La nova comissaria, que ha entrat en funcionament aquest dilluns, disposa de 1.205 metres quadrats distribuïts en quatre plantes i en breu tindrà 11 nous agents de policia que se sumaran als 89 actuals. En la inauguració d’aquest nou espai, el conseller d’Interior, Ramon Espadaler, ha assenyalat la tendència a la baixa de les faltes i delictes a Sant Cugat i la importància que la percepció de seguretat a la ciutat sigui positiva.
Ramon Espadaler
La inauguració ha inclòs la presència d’una àmplia representació política i dels cossos de seguretat catalans. L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha apuntat que la nova seu policial permetrà oferir millors serveis i més seguretat a la ciutat.
Mercè Conesa
Amb motiu de la inauguració, la comissaria local s’ha pogut visitar durant tot el dia i també ha acollit diverses activitats com un espectacle de màgia, una representació de titelles i la possibilitat d’escalar el rocòdrom.

