La Mitja Marató de Sant Cugat de 2019 serà Campionat d’Espanya

atletisme_mitja_marato_2014_font_mitjamarato_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/10/17 a les 14:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

La Federació Espanyola d’Atletisme ha confirmat que la Mitja Marató de Sant Cugat de 2019 serà Campionat d’Espanya en una data encara per confirmar. La cursa santcugatenca es convertirà en un referent d’aquesta modalitat esportiva amb els atletes més destacats del panorama estatal.

La Mitja Marató de Sant Cugat viurà dues edicions molt especials al 2018 i 2019. La 35a edició es disputarà el 29 d’abril i serà Campionat de Catalunya i la de 2019, Campionat d’Espanya. Sant Cugat va presentar candidatura perquè al 2018 la Mitja Marató

fos Campionat de Catalunya i d’Espanya, però la federació espanyola va optar perquè Melilla acollís l’Estatal al 2018. L’ens federatiu va decidir que la candidatura santcugatenca acollís l’Estatal al 2019. El director de la Mitja Marató de Sant Cugat, Manel González, es mostra sorprès per la decisió i ara cal veure la viabilitat del projecte.

Declaracions

Manel González

No estava previst acollir l’Estatal al 2019. Cal reunir-se i avaluar aquesta decisió.

El comitè organitzador de la cursa integrat per l’Ajuntament, el Club Tennis Natació Sant Cugat i el Club Muntanyenc Sant Cugat s’haurà de reunir per veure si Sant Cugat acull l’Estatal al 2019.