L’actual president local de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC), Pol Moragas, té la intenció de tornar a presentar-se al càrrec per donar continuïtat al projecte encetat ara fa vuit mesos, quan va assumir aquesta responsabilitat. Moragas vol que l’elecció del nou president s’efectuï a través d’un procés de primàries obert a la ciutadania, que la JNC haurà de formalitzar en els propers dos mesos.
Pol Moragas va assumir la presidència de la JNC el juny passat,
després de la marxa de Jordi Domingo per motius laborals. Ara, la JNC de Sant Cugat ha d’encetar un nou procés per elegir president, després de la renovació aquest cap de setmana dels òrgans nacionals i la presidència. L’actual president local ha confirmat a Cugat.cat que la seva intenció es tornar a presentar-se al càrrec.
Pol Moragas
La JNC ha elegit aquest diumenge Sergi Miquel com a nou president. Durant el congrés de la formació, celebrat aquest cap de setmana, també s’ha renovat l’executiva i el consell nacional, on s’incorpora el santcugatenc Marc Vidiella. Les seccions comarcals també hauran de renovar els seus càrrecs en els propers mesos. De fet, el fins ara president del Vallès Occidental-Sabadell, el santcugatenc Àlex Calmó, va dimitir abans del congrés.

