La Síndica de Greuges i Agbar s'alien per defensar els clients
Helena López Macho i la Defensora del Client de la companyia han signat un conveni que prioritza els casos de subministrament d'aigua de les persones
Imatge de la signatura del conveni entre la Síndica de Greuges de Sant Cugat i la Defensora del Client d'Agbar/ Foto: Cugat Mèdia
SocietatPublicat el 23/nov/22 per Zoè Ribaudí
La Síndica de Greuges de Sant Cugat, Helena López Macho, i la Defensora del Client d'Agbar, Inmaculada Bermúdez, han signat un conveni de col·laboració per millorar la resposta en el subministrament d'aigua als santcugatencs. El conveni reforça el tractament de les reclamacions que li arriben a la Síndica en relació als serveis de l'aigua i ofereix una atenció específica a les persones en situació de vulnerabilitat econòmica.
La Defensora del Client del grup Agbar ha assegurat que el conveni pretén "donar una resposta ràpida pel que fa a la mediació i l'assessorament de les qüestions relacionades amb el servei d'aigua" i se centra en un "tractament específic per a persones en situació de vulnerabilitat econòmica". L'objectiu del conveni és garantir que les persones en situacions vulnerables "puguin tenir accés a l'aigua durant el transcurs del seu expedient", ha assegurat Bermúdez.
La Síndica de Greuges, Helena López Macho, ha afegit que "estem parlant del subministrament d'un servei bàsic com és l'aigua, el que aconseguim a través del conveni i la col·laboració que tenim és que aquests problemes es resolguin d'una manera més eficaç i molt més ràpida".
Tot i que aquest conveni és nou, les dues figures ja havien col·laborat anteriorment.
DECLARACIONS
Inmaculada Bermúdez Muñoz
El conveni reforça el tractament de les reclamacions que li puguin arribar a la síndica en relació als serveis de l'aigua a SOREA. Per donar-li un tractament prioritari i una resposta ràpida pel que fa a la mediació i l'assessorament de les qüestions relacionades amb el servei d'aigua, i sobretot un tractament específic per a persones en situació de vulnerabilitat econòmica.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Helena López Macho
Estem parlant del subministrament d'un servei bàsic com és l'aigua. El que aconseguim a través del conveni i la col·laboració que tenim és que aquests problemes es resolguin d'una manera més eficaç i molt més ràpida.
Your browser doesn’t support HTML5 audio