Ja es poden obtenir volants de convivència i d'empadronament històric des d'internet

Moment d'inauguració de l'e-administració. Fotografia d'arxiu.

Societat

Publicat el 17/set/10 per Núria Juanico

El servei d'e-administració ja permet obtenir de forma telemàtica els volants de convivència i d'empadronament històric. Amb la incorporació d'aquests nous serveis, ja es poden cursar per internet fins a un 25% del volum total dels tràmits que es fan a l'Ajuntament, entre els quals hi ha la notificació d'incidències i els casaments.

Sant Cugat fa un pas més per avançar en el servei electrònic a la ciutadania. El consistori pretén incorporar poc a poc tots els tràmits burocràtics en la plataforma d'e-administració. Per això, des d'aquest dijous ja es poden obtenir de forma telemàtica els volants de convivència, que acrediten les persones inscrites en un domicili, i els volants d'empadronament històric, que acrediten els domicilis on ha viscut una persona. El regidor de Comunicació i Innovació, Jordi Puigneró, ha valorat en declaracions a Cugat.cat l'ús de la plataforma electrònica per part dels santcugatencs.

Jordi Puigneró

La resposta dels ciutadans és prou positiva. A la llarga tothom farà els tràmits des de casa. Estem treballant en aquesta línia.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Des del maig d'aquest any, quan es va inaugurar l'e-administració, els santcugatencs poden notificar incidències a la via pública; cursar queixes i suggeriments, i demanar la neteja d'un terreny o d'un control de plagues a través d'internet. Dins d'aquest procés de digitalització de tràmits, el consistori preveu incorporar abans del 2011 la sol·licitud d'ocupació de la via pública i d'assabentats d'obres, entre altres serveis.