Pas endavant per l'ascens


  • Comparteix:

Victòria importantíssima del C.V. Sant Cugat a Extremadura

Victòria importantíssima del C.V. Sant Cugat a Extremadura

El Club Voleibol Sant Cugat aconsegueix una important victòria per 1 set a 3 contra l'Extremadura Arroyo en la 2a jornada del play off d'ascens a la Superlliga 2. Les santcugatenques s'imposen en una complicada pista amb unes 500 persones animant l'Extremadura Arroyo i dóna pas de gegant contra un rival directe per l'ascens.

El Pavelló Municipal de Los Arroyos ha estat una autèntica olla a pressió, amb mig miler de persones cridant i animant tota l'estona al club extremeny. Un ambient que no ha cohibit a les santcugatenques que s'han mostrat fermes i molt concentrades durant tot el partit.

En els dos primers sets, les santcugatenques han jugat molt fortes en atac i molt segures en el bloqueig, enduent-se tots dos parcials per 22 a 25. Tot i que en el tercer set l'Extremadura Arroyo s'ha imposat per 25 a 18, en el quart, les santcugatenques han tornat a mostrar-se molt superiors i han guanyat per 19 a 25, aconseguint així aquesta importantíssima victòria de cara a l'ascens.

L'entrenador del club santcugatenc, Dani Pacheco, molt orgullós del treball de les seves jugadores, creu que avui han fet un pas molt gran de cara a l'ascens.

Dani Pacheco

Havent guanyat en aquest camp, amb tot aquest públic, hem donat un pas molt important.


Amb la victòria les santcugatenques continuen segones un punt per sota del Volei Ciutat Cide i un i dos punts per sobre respectivament de l'Extremadura Arroyo i el Gervasport. Les santcugatenques reben la propera setmana el C.V. Leganés.




  • Comparteix:

COMENTARIS

Aqui hacen ustedes una crónica muy bién hecha, pero incompleta. Según diversos novios,amigos o conocidos de jugadoras del Sant Cugat que jugaron este partido, por lo visto el público no solo animaba a sus jugadoras, sinó que se metia con las nuestras, con posturas de dedos e insultos, tratando de desestabilizarlas y además, cuando fueron a recoger sus bolsas y material del banco donde estaba, lo encontraron todo lleno de porqueria. Al finalizar el partido, se montó un gran follón para pegar al árbitro, pero algunas creyeron que iba por ellas.Por lo hablado, aguantaron la presión, pero llegaron a temer por su integridad física y además, les dió miedo el salir de paseo por Cáceres. ¿ Esto es un buén público ?. Creo que tendrian que cerrar este pabellón por algunas jornadas, a ver si aprenden. La suerte es que el árbitro no se asustó y continuó arbitrando como sabía. Es que cuando un árbitro se equivoca por las dos partes, es que es malo, pero al menos es neutral y en este caso, un valiente, con lo que le venía encima. Supongo que el Sant Cugat, que deben ser unos señores, no habrán comentado esto con ustedes para no echar mas leña al fuego. pero creo sería importante comentarlo, porque otros equipos catalanes tendrán que ir a jugar allí y al menos sabrían lo que les espera. Y saben lo que tienen que hacer : LLamar a la Guardia Civil para que velen por la seguridad . Gracias por leer este largo comentario. Saludos.

volei_femenino. Enviat el 9/mar/10


Este comentario está fuera de lugar y tan sólo pretende manchar el nombre de un equipo, de un público y de una Comunidad. Hablar de lo que han dicho terceras personas no es de mucho crédito. Sinceramente, nuestro público animó a su equipo y respetó al contrario y abucheó al árbitro por su mal arbitraje. Fíjate el miedo que pasaron que al final del partido Nicole estuvo hablando cerca de 5 minutos en la pista con nuestras dos brasileñas tranquilamente, tal como lo hicimos los enbtrenadores de ambos equipos y los representantes del San Cugat. Y ¿pasar miedo en Cáceres? pero si Cáceres está a 20 kilómetros de nuestro pueblo. Por favor, más realidad y menos mentira. Desde Extremadura, un saludo.

voleibol_extremadura. Enviat el 16/mar/10


OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.