Ara, un cop l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha encarregat un estudi de viabilitat sobre aquest projecte, l'equip de govern ha reiterat la seva oposició. Els arguments, els explica la tinent d'alcalde de Territori, Mercè Conesa.
Mercè Conesa
Estem en contra de qualsevol eix de comunicació que afecti excessivament Collserola i Torre Negra. Ja vam manifestar la nostra oposició en les al·legacions al Pla Director d'Infraestructures de la comarca.
Segons Conesa, la nova línia dels FGC podria tenir un impacte negatiu sobre la zona protegida de Torre Negra. Malgrat tot, des de l'equip de govern volen ser prudents, ja que encara no es coneix el dibuix concret del projecte ni el seu impacte real sobre el territori. Mercè Conesa.
Mercè Conesa
De moment no coneixem el contingut del projecte ni quin impacte tindria sobre Torre Negra. És una qüestió que ens preocupa molt i volem ser prudents.
Recordem que el projecte de construcció d'una nova línia dels FGC entre Barcelona i el Vallès Occidental està inclòs al Pla Director d'Infraestructures pels anys 2001-1010. La proposta consisteix en la creació d'un nou eix ferroviari, paral·lel a l'actual Metro del Vallès, que aniria des de l'actual estació de l'Avinguda Tibidabo, a Barcelona, fins a Sant Cugat, es desviaria cap a Cerdanyola i continuaria fins a Sabadell.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.