Mercè Conesa
En una any hem assolit els primers objectius que ens vàrem marcar
Els tràmits més habituals de l'Oficina són els relacionats amb el registre municipal, el padró d'habitants i el pagament d'impostos. Segons Mercè Conesa, els reptes pels pròxims anys són ampliar el nombre de gestions que es poden fer a l'Oficina i portar aquests serveis a les seus dels districtes i a la web municipal:
Mercè Conesa
En aquests moments podem fer la gestió de 33 tràmits i iniciar la gestió de 160 tràmits més
Conesa ha afegit que l'Ajuntament vol ampliar l'atenció a les hores més freqüentades, amb l'objectiu que un 80 per cent de les gestions es puguin resoldre en 10 minuts. Actualment, un ciutadà s'ha d'esperar un promig de 12 minuts i mig perquè l'atenguin, i resol la seva consulta en menys de 9 minuts.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.