D'aquesta manera, i amb l'ajuda de maniquís monotoritzats, s'ofereix als estudiants la possibilitat de fer pràctiques basades en casos i situacions reals, però sense els riscos que comporta equivocar-se amb pacients de veritat. Així ho ha explicat el rector de la Universitat Internacional de Catalunya, el doctor Josep Argemí., que ha destacat que aquest espai és, a data d'avui, un dels més avançats del panorama universitari.
Josep Argemí
Aprofitant la tecnologia més actual, que els alumnes puguin trobar-se amb situacions idèntiques amb les que es trobaran, i amb l'avantatge que es poden equivocar perquè el pacient és una màquina.
L'ampliació del laboratori, que ha costat 150.000, ha estat possible gràcies a la col·laboració econòmica de la Fundació Roviralta que n'ha finançat el 20%. Aquesta aula ha de servir per donar formació teòrico-pràctica als alumnes de pregrau i postgrau però també als estudiants de primer a tercer. A més, l'objectiu és que també puguin utilitzar-la estudiants d'altres disciplines relacionades amb les ciències de la salut.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.