Un any després, RENFE fa una valoració positiva de la resposta que està tenint aquesta línia, que fins el moment ha registrat una demanda de 21.400 clients diaris, 1.100 dels quals agafen cada dia el tren a l'estació de Coll Favà. Escoltem el portaveu de RENFE a Catalunya, Antonio Carmona.
Antonio Carmona
El primer any de funcionament de la línia C7 la valoració que podem fer des de RENFE és positiva ja que s'ha iniciat un servei que millora de manera molt important les comunicacions entre el Baix Llobregat i la zona del Vallès
Pel que fa a la tipologia d'usuaris, des de RENFE apunten que principalment es tracta d'estudiants que es desplacen cap a la Universitat Autònoma de Barcelona, i també de treballadors que van cap als diferents polígons industrials de la zona.
D'altra banda, i pel que fa a la reclamació dels diferents municipis perquè s'incrementi la freqüència de pas, actualment de 2 trens per sentit i per hora, Carmona ha explicat que la companyia ferroviària no ho considera necessari ja que s'està donant una bona resposta a l'actual demanda.
Antonio Carmona
Nosaltres sempre intentem treballar per adequar l'oferta a la demanda i creiem que dos tres per hora i sentit en aquesta línia per ara és suficient per atendre la demanda que hi ha de passatgers en aquestes estacions
Des de RENFE afirmen també no tenir per ara un calendari previst ni notícies de l'allargament de la línia fins a Mollet, al Vallès Oriental.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.