FGC estrena un servei d'atenció al client per a sords


  • Comparteix:

Ferrocarrils de la Generalitat incorpora un servei d'atenció al client per a sords

Ferrocarrils de la Generalitat incorpora un servei d'atenció al client per a sords

Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) estrena aquest dimarts un servei d'atenció al client per a persones sordes. Aquest servei compta amb un sistema d'interpretació en línia que ha desenvolupat la Fundació FESOCA. El software s'instal·larà a les estacions de Plaça Catalunya i Plaça Espanya, cobrint així les necessitats dels usuaris de les línies Barcelona-Vallès, que passa per Sant Cugat, i Llobregat-Anoia.

La Fundació Privada de la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) ha desenvolupat la primera plataforma d'interpretació on-line, que s'incorpora aquest dimarts a dues estacions de FGC. El sistema, que vol facilitar la comunicació entre la persona sorda i l'agent de FGC, compta amb una connexió via internet per webcam amb un intèrpret que coneix el llenguatge dels signes i fa d'intermediari.

Aquest nou servei forma part del Pla d'Accessibilitat per a persones amb discapacitats auditives de FGC elaborat el 2008.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.