Els que hem treballat en el món escolar sabem que ja des de l'escola bressol els infants són petites esponges, ben capaços d'assimilar diferents idiomes sense cap dificultat.
El problema mai és dels fills, més aviat és dels pares, que per un procés cultural, intel·lectual o ideològic estan perjudicant sensiblement la possibilitat d'ampliar el coneixement d'altres idiomes i fets culturals.
Voldria acabar amb una part d'un poema de la guanyadora de l'onzè premi de poesia de Sant Cugat en memòria de Gabriel Ferrater, té per titol 'Gramàtiques i geografies' i cap al final diu...
'Per a què serveixen els mapes quan ja estàs perdut i no tens ganes de trobar-te?'
MARIA SANSA és exregidora
Columna publicada originalment el 25 d'abril de 2013
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.