Lluís Recoder
Si fa un temps, quan una persona venia a l'Ajuntament havia d'anar a diferents llocs o edificis en funció d'allò que volia, a través de l'oficina, pot fer la majoria de gestions que el relacionin amb l'administració.
L'oficina disposa de 13 gestors polivalents que poden fer la gestió completa de 33 dels tràmits més habituals i iniciar el procés de gestió de 111 tràmits més. Gemma Foj, directora de l'oficina, ha remarcat l'esforç que s'ha fet per poder agilitar tots els tràmits.
Gemma Foj
Vull remarcar l'esforç d'unificar i recollir tota la informació sobre els procediments municipals perquè això simplificarà al màxim tots els tràmits que vulguin fer els ciutadans.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana amplia en un 80% la franja horària d'atenció al públic que de dilluns a dijous serà de forma continuada de 8 del matí a 7 del vespre. Divendres i dissabte l'atenció és de mitja jornada. De cara al futur, el consistori incorporarà progressivament Oficines Descentralitzades als districtes i també permetrà fer els tràmits per Internet i el telèfon 010.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.