Sota el lema 'Good food, good life' traduït al català com 'A gust amb la vida', Bulcke ha explicat que Nestlé ofereix a tots els països una gran quantitat de marques conegudes internacionalment com Nescafé, Nespresso i Maggi, i algunes de locals a cada mercat, com és el cas de La Cocinera o Litoral a l'Estat espanyol. Aquesta gran diversitat els permet, ha remarcat Bulcke, oferir una àmplia gamma de productes per cobrir gairebé totes les necessitats alimentàries de les persones i durant totes les etapes de la seva vida.
Paul Bulcke
Volem ser un líder respectat i de confiança per a les famílies. A través dels nostres productes volem millorar la vida de la gent.
Bulcke ha explicat també l'aposta de present i futur de la divisió Nestlé Health Science que analitza com interactuen els nutrients amb les persones, amb la clara intenció de convertir una millor alimentació en el millor medicament.
La conferència de Bulcke ha anat seguida d'un torn obert de preguntes del públic assistent, que ha omplert la platea del Teatre-Auditori aquest dijous al vespre.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.