ESCOLTA-HO
La qüestió de fons és com és pot ajudar aquest comerç per tal de mantenir-lo viu als nostres carrers ja que voler lluitar amb les mateixes tècniques que poden utilitzar les grans superfícies és el camí cap al fracàs per raons òbvies. Crec que el comerciant ha d'estudiar molt bé quin ha de ser el segment i perfil del client que vol treballar i especialitzar-se en allò que li pugui representar utilitat i valor per tal de ser l'escollit.
A més, si afegim la revolució que ha suposat les vendes per Internet, on, a qualsevol hora es poden passar comandes, sembla que l'establiment d'horaris vagi contracorrent. Tot això fa pensar que la llibertat és l'opció més recomanable sense que hagi de suposar tenir oberts els establiments les 24 hores del dia, sinó escollint aquella o aquelles franges horàries més convenients als interessos de cadascun d'aquests comerciants i dels seus clients. Si comerciant i client hi estan d'acord, no hi hauria d'haver impediments que dificultin les seves relacions.
LOURDES DALMAU és economista
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.