ESCOLTA-HO
'La Biodramina és el resultat d'observar la societat i adaptar-se a les necessitats. La gent començava a viatjar i no hi havia cap antimareig'
'La farmacèutica Uriach volia comercialitzar un laxant, que era una aposta més segura, però es va arriscar i va acabar trobant la clau del seu èxit'
'La Biodramina va ser l'aposta particular d'uns laboratoris que van impulsar els viatges i va provocar un canvi social'
'La capacitat d'observació del doctor Uriach li va portar a adonar-se de la importància de la publicitat i va fer art creant el personatge de la marca, Don Bío'
'La pastilla contra el mareig va arribar en plena postguerra barcelonina, és un exemple de que en època de crisi també es poden crear productes revolucionaris'
'El que havia de ser una marca més de la casa es va acabar convertint en la proa del vaixell d'Uriach'
'La Biodramina marca el pas de la farmacèutica antiga al món de la farmàcia moderna'
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.