Aquest servei d'autobusos està contractat per la companyia ferroviària amb l'objectiu d'evitar molèsties innecessàries als usuaris, mentre no es restableix el funcionament normal del servei ferroviari. Tot i això, alguns dels passatgers d'aquesta línia han denunciat que l'alternativa és insuficient per cobrir la demanda i han lamentat també la manca d'informació per part de Renfe. Així ho ha afirmat un dels usuaris afectats, el santcugatenc Miquel Vallmitjana.
Miquel Vallmitjana
Vaig arribar a l'estació de RENFE a primera hora del matí i em vaig trobar que no hi havia trens, em van dir que hi havia una vaga però que havien informat i dels horaris de l'autobús, ni idea
Des de la companyia ferroviària han declinat, de moment, fer declaracions però han afirmat que aquesta situació està motivada per problemes d'adaptació al servei del personal de conducció. Fonts sindicals han apuntat però que les raons obeeixen a un conflicte laboral entre l'empresa i un sector dels maquinistes, ja que amb l'entrada en funcionament de la nova línia no es va reorganitzar el personal per tal de per fer front a la nova demanda.
De moment, Renfe no ha concretat quan es restablirà el servei habitual, tot i que aquesta mateixa tarda podria saber-se ja si la problemàtica es pot resoldre ràpidament i sense més incidències.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.