Per recuperar el suposat i inexistent paquet, es convida als clients a trucar a uns telèfons 806 i 807 - amb un alt cost aproximat d'euro per minut - amb l'excusa que se'ls explicarà com rebre el seu enviament.
L'ens recomana denunciar el frau en primera instància a la comissaria i també posar-ho en coneixement de l'Institut Català del Consum que està recollint totes les incidències registrades fins ara:
Portaveu Correus
Cal denunciar-ho primer a la comissaria i també a l'Institu Català del Consum perquè instin la fiscalia a perseguir el delicte.
Des de Correus ja han alertat que el telèfon no correspon a l'ens postal i que els paquets refusats només s'entreguen a les pròpies dependències postals.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.