La jornada sobre neuroeducació d'Ed Building i Neurohackers suma un centenar de persones


  • Comparteix:

Un moment de la jornada / Foto: Ed Building

Un moment de la jornada / Foto: Ed Building

La jornada 'Experiències de neuroaprenentatge: compartir per aprendre', organitzada per Ed Building i Neurohackers, ha reunit aquest dissabte un centenar d'educadors, professors i monitors a l'escola La Floresta. La iniciativa tenia l'objectiu d'apropar els principis de la neuroeducació als professionals per millorar els processos d'ensenyament i aprenentatge, compartir experiències i millorar la gestió emocional.

Es tracta de la quarta jornada d'aquestes característiques que organitza l'associació santcugatenca Ed Building. El programa ha girat al voltant de quatre eixos: l'autoconeixement i acompanyament emocional, l'atenció i gestió emocional, l'activació i el moviment, i la creativitat i el treball cooperatiu. L'objectiu dels dos grups és participar en un repensament de l'educació a Catalunya a partir de principis científics.

Ho ha explicat a Cugat.cat la membre de Neurohackers Noemí Royes.

Noemí Royes

És la confluència de la pedagogia, la psicologia i la neurociència. Els coneixements sobre com funciona el cervell ajuden a entendre com aprenem per reorientar processos o validar maneres de fer que ja són a les aules.


L'acte ha tingut el suport de la Universitat de Barcelona, que ofereix un postgrau en neuroeducació.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.