La Síndica de Greuges i Agbar s'alien per defensar els clients

Helena López Macho i la Defensora del Client de la companyia han signat un conveni que prioritza els casos de subministrament d'aigua de les persones


  • Comparteix:

Imatge de la signatura del conveni entre la Síndica de Greuges de Sant Cugat i la Defensora del Client d'Agbar/ Foto: Cugat Mèdia

Imatge de la signatura del conveni entre la Síndica de Greuges de Sant Cugat i la Defensora del Client d'Agbar/ Foto: Cugat Mèdia

La Síndica de Greuges de Sant Cugat, Helena López Macho, i la Defensora del Client d'Agbar, Inmaculada Bermúdez, han signat un conveni de col·laboració per millorar la resposta en el subministrament d'aigua als santcugatencs. El conveni reforça el tractament de les reclamacions que li arriben a la Síndica en relació als serveis de l'aigua i ofereix una atenció específica a les persones en situació de vulnerabilitat econòmica.

La Defensora del Client del grup Agbar ha assegurat que el conveni pretén "donar una resposta ràpida pel que fa a la mediació i l'assessorament de les qüestions relacionades amb el servei d'aigua" i se centra en un "tractament específic per a persones en situació de vulnerabilitat econòmica". L'objectiu del conveni és garantir que les persones en situacions vulnerables "puguin tenir accés a l'aigua durant el transcurs del seu expedient", ha assegurat Bermúdez.

La Síndica de Greuges, Helena López Macho, ha afegit que "estem parlant del subministrament d'un servei bàsic com és l'aigua, el que aconseguim a través del conveni i la col·laboració que tenim és que aquests problemes es resolguin d'una manera més eficaç i molt més ràpida".

Tot i que aquest conveni és nou, les dues figures ja havien col·laborat anteriorment.




Inmaculada Bermúdez Muñoz

El conveni reforça el tractament de les reclamacions que li puguin arribar a la síndica en relació als serveis de l'aigua a SOREA. Per donar-li un tractament prioritari i una resposta ràpida pel que fa a la mediació i l'assessorament de les qüestions relacionades amb el servei d'aigua, i sobretot un tractament específic per a persones en situació de vulnerabilitat econòmica.

Helena López Macho

Estem parlant del subministrament d'un servei bàsic com és l'aigua. El que aconseguim a través del conveni i la col·laboració que tenim és que aquests problemes es resolguin d'una manera més eficaç i molt més ràpida.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.