Aquesta imatge s'acompanyarà de l'eslògan 'Comerç Sant Cugat, realment proper!', i té l'objectiu de subratllar i potenciar alguns elements destacats del comerç local com la 'qualitat', 'varietat', 'servei' i 'proximitat'.
El president de la Federació de Comerciants de Sant Cugat, Josep LLuís Galvany, ha assegurat que espera que la nova imatge sigui un revulsiu per al comerç local.
Josep Lluís Galvany
Esperem que la nova marca serveixi de revulsiu per al comerç de Sant Cugat.
D'altra banda, l'Ajuntament i la Federació de Comerç també estudien crear una targeta de crèdit del comerç local. Aquesta iniciativa, encara en fase d'elaboració, pretén atorgar avantatges als clients i fidelitzar els compradors.
Per al tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Hisenda, Jordi Joly, aquest projecte beneficiarà comerciants i consumidors.
Jordi Joly
Volem identificar el comerç amb una targeta. Aquesta iniciativa benficia comerciants i clients.
La marca acompanyarà altres elements identificatius dels establiments com les bosses i els cartells d'horari. La Diputació de Barcelona ha col·laborat en la creació de la nova imatge.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.