Pati Núñez: 'El disseny és el responsable del 80% de l'impuls de compra; has de tocar el cor del con

  • Comparteix:


Fa més de 40 anys que es dedica a dissenyar logotips i paquets i envasos exclusius per a productes de tota mena i té molt clar que, si fa bé la seva feina, l'empresa que l'ha contractat pot multiplicar les seves vendes. Pati Núñez és una de les dissenyadores més reconegudes de Catalunya i l'Estat, i fa una dècada va decidir deixar el xivarri i la contaminació de Barcelona per una casa bioclimàtica a La Floresta. Seus són dos dels logotips que fa més temps que es mantenen; el del Port de Barcelona i el de la discoteca Otto Zutz de la capital catalana. En aquesta entrevista parla del seu procés creatiu i del paper de les dones en aquest (altre) món tan masculinitzat.
  • L'entrevista

    Entrevista a Núria Cabutí, CEO de Penguin Random House Grup Editorial

  • L'entrevista

    Els usuaris de la Catalònia Fundació Creactiva entrevisten l'actor Octavi Pujades

  • L'entrevista

    Entrevista a Imma Monsó

  • L'entrevista

    Entrevista a Gemma Aristoy

  • L'entrevista

    Entrevista a Carla Clavera, creadora de continguts

  • L'entrevista

    Entrevista a Maria Farriol, directora del Teatre-Auditori