Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Entrevista a Elisenda Pascual i Martí

  • Notícies

    750 alumnes santcugatencs participen a la 19a Cantata infantil

  • Notícies

    La cultura popular fa barri a Volpelleres

  • Notícies

    El Junior masculí gaudeix al Lluís Serrahima en la golejada a l'Atlético San Sebastián

  • Notícies

    La UESC supera el Masnou amb una figura de luxe, el malià Brehima Seydou

  • Notícies

    El femení del Solideo Patí Hoquei cau golejat davant el líder, el Palau