Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Campanya de vacunació de la quarta dosi de la covid-19 i de la grip

  • Notícies

    Un trident que trenca barreres: Jaël Bestué, Mariona Munné i Esther Laborde

  • Notícies

    Els Gausacs, preparats per oferir figures de vuit a Tarragona

  • Notícies

    El DSV- Volei Sant Cugat suma la tercera Lliga Catalana de Superlliga consecutiva

  • Notícies

    El SantCu femení supera el Viladecans i aconsegueix la primera victòria de la temporada

  • Notícies

    L'Orquestra Simfònica Sant Cugat presenta una nova temporada disposada a brillar