Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    El Junior masculí suma una victòria important abans d'arribar a la Copa del Rei

  • Notícies

    El Junior femení deixa escapar un 2 a 0 i acaba empatant davant el Club de Campo

  • Notícies

    Els Brodas Bros i Desilence il·luminen a ritme de ball el Teatre-Auditori

  • Notícies

    L'Handbol Sant Cugat guanya amb comoditat al Banyoles

  • Notícies

    El DSV Volei Sant Cugat jugarà per tercer any consecutiu el play-off pel títol

  • Notícies

    Tres centres educatius han portat al Teatre-auditori una versió d''El Mag d'Oz'