Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Sant Cugat contribueix a mantenir uns nivells òptims a les reserves del Banc de Sang i Teixits

  • Notícies

    El comerç de Sant Cugat es reinventa

  • Notícies

    Santcugatencs fabriquen pantalles protectores amb impressores 3D

  • Notícies

    El Golf Sant Cugat recapte diners per a material sanitari

  • Notícies

    Clinicbikes produirà rodillos per fer bici estàtica des de casa

  • Notícies

    Olímpyc Floresta i Futbol Sala Sant Cugat s'entrenen a casa

Aconsegueix els vídeos de Cugat TV en DVD

Mira el catàleg de la Botiga de cugat.cat