Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Jan Domènech: "El meu somni és poder viure aquí de la música jazz"

  • Notícies

    Els millors pilots d'helicòpters de radiocontrol volen al Furtivos 2024 de Sant Cugat

  • Notícies

    El femení del Solideo Patí Hoquei tanca la temporada amb desfeta davant el campió d'Europa

  • Notícies

    Chiki s'acomiada del Futbol Sala Sant Cugat amb doblet

  • Notícies

    El Centre de Restauració de Béns Mobles: l'espai de conservació d'obres més gran del país

  • Notícies

    Pati Núñez, tota una vida dedicada al disseny