Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    "Hi ha un feminisme que molesta", 8milmotius rebutja l'acusació de la Fiscalia

  • Notícies

    L'efectivitat des del penal córner del Junior tomba la muralla defensiva del Valdeluz

  • Notícies

    La Xesca compleix quatre anys reivindicant-se com a "lloc de referència" entre els joves santcugaten

  • Notícies

    Miguel Poveda fa vibrar Sant Cugat amb un doble concert amb entrades exhaurides

  • Notícies

    La falta d'encert atacant del Patí Hoquei només el permet empatar amb el Vilanova

  • Notícies

    Empat vibrant en un partit elèctric entre l'Handbol Sant Cugat i el Balonmano Granollers B