Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    El Club Arquers Sant Cugat, una petita família que creix a ritme de vertigen

  • Notícies

    El Castell de Canals descobreix la història de Valldoreix a través de dues visites guiades

  • Notícies

    Arriben més 'papers de Salamanca' a l'Arxiu Nacional de Catalunya

  • Notícies

    La UESC supera amb contundència a l'Olivar i depenen d'ells mateixos en l'última jornada

  • Notícies

    L'alcaldessa considera que la cruïlla d'accés a Boehringer des de la carretera de Rubí "és segura"

  • Notícies

    El mal funcionament d'alguns passos de vianants il·luminats amb leds, sota la lupa de l'Ajuntament