Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Endesa substitueix una línia elèctrica al Parc de Collserola amb helicòpter

  • Notícies

    Consells de seguretat per quan deixem el nostre domicili si marxem de vacances

  • Notícies

    Aragonès no descarta que la Generalitat es presenti com acusació particular en el 'cas 3%'

  • Notícies

    Els veïns del barri del Monestir-Sant Francesc es queden sense caixers

  • Notícies

    El cos de la Policia Local incorpora 12 agents i ja és més aprop d'arribar a l'objectiu del centenar

  • Notícies

    Un Collserola més verd ofereix bons presagis sobre els incendis d'aquest estiu