Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    "Tot el que volia fer ho ha fet": Sant Cugat i Catalunya s'acomiada de Joan B. Culla

  • Notícies

    El Nadal s'estreny el cinturó: cau l'Envelat, el Campament Reial i el Parc Jove

  • Notícies

    El pilot de 19 anys Pau Navarro presenta a Sant Cugat el seu cotxe pel Dakar

  • Notícies

    Obituari Culla

  • Notícies

    La nova temporada del Teatre-Auditori porta grans muntatges teatrals

  • Notícies

    Sant Cugat corona les millors colles de sardana esportiva de Catalunya a la Guinardera