Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    La reobertura de l'oci nocturn, una de les més esperades a Sant Cugat

  • Notícies

    La reobertura de l'oci nocturn, una de les més esperades a Sant Cugat

  • Notícies

    Cugat Mèdia rep el guardó de la Federació Catalana d'Hoquei Herba per la difusió d'aquest esport

  • Notícies

    Destrossen el monòlit de la Creu de Terme, a l'entrada del Monestir

  • Notícies

    El Dia Internacional de la Música inunda Sant Cugat de propostes per a tots els gustos

  • Notícies

    30 anys de pizza, pasta i creps a Sant Cugat amb La Pasta Boixa