Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    La portera Cristina Elié, icona del Patí Hoquei, penja l'estic

  • Notícies

    L'Induráin, el colom santcugatenc que ha guanyat dues competicions seguides

  • Notícies

    El Patí Hoquei acomiada la temporada amb derrota al Pav 2 davant un efectiu Voltregà

  • Notícies

    L'Olímpyc Floresta s'acomiada de Can Llobet amb una derrota davant el Solsona

  • Notícies

    Foc, pirotècnia, fum i diables: la recepta d'un cap de setmana d'Encabronada

  • Notícies

    Santi (jugador de bàsquet al Collserola): "Vull seguir jugant més partits"