Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    El Patí Hoquei supera el Liceo B i finalitza la primera volta a la part alta de la taula

  • Notícies

    Sant Cugat viu una celebració atípica de la festa de Sant Antoni Abat

  • Notícies

    Sant Cugat afronta la segona setmana de confinament municipal

  • Notícies

    El Teatre-Auditori dona veu a la mirada a la guerra de les dones

  • Notícies

    Els sanitaris dels CAP de Sant Cugat es vacunen contra la Covid-19

  • Notícies

    El canvi d'escenari no arronsa 'Pedra i sang', una tradició que suma ja dues dècades d'història