Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Prohibit jugar pilota al Monestir

  • Notícies

    La Transgalliners recapta més de 4.500 euros per a construir pous d'aigua a zones vulnerables

  • Notícies

    El Junior remunta contra el Sanse, manté la ratxa de victòries i segueix líder

  • Notícies

    Marea de caparrots a Sant Cugat

  • Notícies

    El DSV Volei Sant Cugat aixeca el primer títol de la temporada: la Superlliga Catalana

  • Notícies

    L'Ajuntament rep als esportistes olímpics santcugatencs