Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:

Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    El Dia Sense Cotxes referma l'aposta de Sant Cugat per una mobilitat més sostenible

  • Notícies

    El Junior planta cara però cau a l'últim quart contra l'Atlètic Terrassa (0-2) en el debut a la llig

  • Notícies

    El Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya reivindica l'arrelament amb Valldoreix

  • Notícies

    Cues i confusió en el primer matí amb tall de trànsit a l'entorn de l'escola Europa

  • Notícies

    El DSV- Volei Sant Cugat, a punt per engegar la temporada de la consolidació

  • Notícies

    El llibre de condol d'Arcadi Oliveres, custodiat per l'Arxiu Nacional de Catalunya