Barceló: 'El comunicat del SantCu és una falta de respecte a tots els santcugatencs'

Temes relacionats

Això és un derbi (18/set/10)

Pol Barceló, protagonista del derbi

El davanter del Junior Pol Barceló respon al comunicat emès pel Sant Cugat Esport en el que es qüestiona la seva actuació antiesportiva en el derbi. Barceló es defensa de les acusacions i afirma que un membre del cos tècnic rival li va faltar el respecte. El jugador blau-i-negre demana l'actuació de l'Ajuntament en aquest assumpte. El matx entre el Junior i el SantCu va finalitzar amb empat a dos gols.

Un dels protagonistes del partit, Pol Barceló, surt al pas del comunicat que ha publicat a la seva plana web el Sant Cugat Esport, en el que es critica la seva actuació. Barceló va més enllà i explica a Cugat ràdio que un membre del cos tècnic rival va entrar al seu vestidor per faltar-li el respecte. El davanter declara que un club com el Sant Cugat no hauria de tenir gent així i demana l'actuació de l'Ajuntament.

Pol Barceló

Un membre del cos tècnic va entrar al meu vestidor a faltar-me el respecte. Un club com el Sant Cugat no mereix persones com aquestes i l'Ajuntament hauria de prendre mesures.

Respecte al comunicat, Barceló deixa clar que ho troba 'una falta de respecte' per a tots els santcugatencs.

Pol Barceló

Crec que el SantCu hauria de tenir un altre tacte. Em sembla una falta de respecte no només a mi sinó a tots els santcugatencs.

De la seva banda, el president de l'entitat vermell-i-negra, Llorenç Santasusagna defensa la postura del club i explica que el comunicat reflecteix la seva opinió.

Llorenç Santasusagna

És clar que és el nostre punt de vista. El comunicat reflecteix la nostra opinió i la gent hi pot estar d'acord o no.

Creuament de declaracions que no fan més que augmentar la rivalitat esportiva entre aquests dos clubs.

COMENTARIS

Bona nit, soc el Mateix Pol Barceló i em sorpren que numes fiqueu aquesta part de lentrevista! Si algù a escoltat tota l'entrevista completa, en cap mument busco cap conflicte! per que com he dit, aprecio al sant cugat, he jugat 14 anys en aquet club, en el Sant cugat! i com he dit a l' entrevista, que magradaria que aquest club no estigues a 1 Territorial sino a 3 DIVISIÓ!!!!!! També he comentat que no parlo com a jugador del Junior, sino com a SantCugatenc que vull un club a la ciutat ven portat, i que mofen que es dirigeixi directament a mi a al arbitre en comptes de portat lescrit en algo personal. Magradaria dir, que el que vulia dir no pas es que ha entrar a dins del vestuari, sino quan anavem a entrar al vestuari, I per lultim, el que no vull es un conflicte, del qual no hi trec res! per mi el derbi es un partit mes, i no pas una confrontació de cap mena. Sento molt si algù sha sentit ofes llegint akest article, no pas ha sigut la meva intenció, i gracies a Diari sant cugat, on tinc amics com L' axel, o el Juan, que em coneixen sobradament i no creia que poguesin portar akestes declaracions fins aquest extrem... Atentament, Pol Barceló

Pol Barcelo. Enviat el 20/set/10

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.