La Cambra de Terrassa impulsa una campanya per promoure el comerç urbà


  • Comparteix:

L'entitat col·locarà banderoles a la ciutat on es llegirà 'Comerç local, no te l'acabes'

L'entitat col·locarà banderoles a la ciutat on es llegirà 'Comerç local, no te l'acabes'

'Sant Cugat del Vallès, la superfície més gran per comprar' és el lema de la campanya que ha engegat la Cambra de Terrassa per promoure el comerç urbà. A través de banderoles i anuncis als mitjans de comunicació, la Cambra vol comunicar que la unió de tots els petits comerços és la major superfície comercial de qualsevol població.

Fins el 8 de gener, dos dies després de Reis, els fanals de Sant Cugat suportaran les banderoles de la nova campanya institucional de la Cambra de Terrassa, dirigida a promoure el comerç urbà durant les festes nadalenques. Sota el lema 'Sant Cugat del Vallès, la superfície més gran per comprar', la campanya utilitza un dels punts forts tradicionals dels grans magatzems -les seves dimensions-, però l'utilitza a favor del petit comerç. El vocal de la Comissió de Comerç de la Cambra de Terrassa, Joan Ruiz, explica els motius.

Joan Ruiz

Estem convençuts que el conjunt de l'oferta comercial dels municipis conforma l'espai més gran de compra. La unió de tots els petits comerços és sens dubte la major superfície comercial. A més, fan ciutat.


La Cambra de Terrassa vol potenciar, a més, la idea de 'compra lúdica' ja que, segons assenyalen, comprar a les botigues del nucli urbà serveix alhora per passejar per la ciutat i gaudir de l'entorn.

Des del consistori, el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Jordi Joly, ha agraït la feina feta per la Cambra i ha recordat que la vianantització del centre contribueix a afavorir el dinamisme del comerç local. Joly ha apostat per potenciar el comerç urbà davant la forta competència de les grans superfícies.

Jordi Joly

Hi ha certa descompensació entre la gran superfície i el petit i mitjà comerç. Aquest és el que fa ciutat, i això és el que busquem en una ciutat com Sant Cugat, que en el passat corria el risc de convertir-se en una ciutat dormitori.


A la demarcació de Terrassa, el comerç i els serveis representen un 22% de l'activitat econòmica i generen el 13% dels llocs de treball.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.