Mercè Barcons és la nova directora de màrqueting de la multinacional informàtica Hewlett-Packard, amb seu a Sant Cugat. L'executiva serà la responsable de la divisió d'impressores de gran format en el mercat internacional. Barcons també implantarà un pla integrat a totes les activitats de màrqueting des del centre de la nostra ciutat.
La multinacional nord-americana torna a tenir una dona en el seu equip directiu. Mercè Barcons ha estat designada directora mundial de màrqueting per a la divisió de les impressores de gran format, la línia de negocis dels models HP Desingjet i HP Scitex.
Barcons, que fins ara era la directora financera de la divisió, s'encarregarà també d'implantar una nova estructura organitzativa i un pla integrat per a totes les activitats de màrqueting.
Recentment, HP ha guanyat el concurs públic de l'Institut Nacional Aeroespecial Esteban Terrades, depenent del Ministeri de l'Interior. La multinacional nord-americana s'encarregarà dels serveis d'administració i suport dels sistemes SAP per un import d'1'6 milions d'euros.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.