L'empresa nord-americana de tecnologia de la informació EDS, amb centre de serveis a la nostra ciutat, gestionarà l'atenció telefònica dels treballadors i clients de la Caixa . El contracte supera la xifra dels 70 milions d'euros fins el 2012.
La Caixa ha escollit l'empresa EDS perquè s'encarregui de renovar i gestionar la plataforma tecnològica dels serveis d'atenció telefònica així com la reorganització dels centres de Barcelona, València i Saragossa.
A la vegada, EDS, que cotitza a la borsa de Nova York, assumirà la gestió d'1,3 milions de trucades de clients de la Caixa, cosa que suposarà un volum anual de trucades per atendre les consultes operatives i tècniques de l'entitat bancària de prop de quatre milions.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.