
L'acte s'ha fet al parc d'Ernest Lluch, ubicat entre l'avinguda del Carril i els carrers de Rovellat i Sant Celoni
Pere Soler
Crec que aquest acte conjunt que fem amb l'agrupació socialista del PSOE de La Haba és precisament el que ell volia: l'acord entre els pobles d'Espanya i que hi hagués diàleg, consens i col·laboració.
Més enllà de la seva figura política, la vídua d'Ernest Lluch, Montserrat Lamarca, ha celebrat que el parc que porta el nom del seu marit es trobi en millors condicions que en els darrers anys.
Montserrat Lamarca
Té uns accessos fantàstics, no hi ha fang com en els darrers anys. Hi ha escales per accedir-hi, ha quedat preciós.
Ernest Lluch va ser assassinat per l'organització terrorista ETA el 21 de novembre del 2000. Polític i economista, Lluch va destacar per ser portaveu dels socialistes catalans al Congrés, i ministre de Sanitat i Consum durant una legislatura en el govern de Felipe González, durant el qual va promoure la Llei General de Sanitat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.